Kobiety Odzież na narty 686
odzieży narciarskiej quality kobiet jest z nartami i biegunów dla wygodnej jazdy na nartach w parku i po freeride absolutnie niezbędne. Nachylenie w śniegu miał z pewnością nie może iść w ulicznych ubrania do codziennego noszenia. Ubrania muszą być bardzo wygodne do niego poruszał się dobrze, i spełniają kryteria do izolacji, oddychalności i wodoodporności w szczególności. Izolacja cieplna jest odpowiednia do ekstremalnych warunków, ponieważ klasyczne jazda zwykle ogrzewaniu. Dzięki oddychalności odzieży wygodne wewnątrz, a nie w nich bardzo gorąco podczas aktywnego ruchu. Wodoodporność zajmuje uszczelniania częste spada na ziemię i w niekorzystnych warunkach klimatycznych, takich jak deszcz lub mokrej jeszcze deszczu. W finale, więc zawsze zależy od stylu i warunków jazdy, w zależności od swojej można wybrać konkretne kurtki damskie narciarskie, spodnie narciarskie, damskie i damskie rękawice narciarskie i bielizna damska. Pierwsza warstwa bielizny termicznej jest niezwykle ważna i jest podstawą każdego sukcesu w nartach i snowboardzie, i dlatego na pewno nie zapomnisz go. Wybierz z szerokiej gamy modeli, kolorów i wiodących marek z całego skialpiningu światowej.Firma Mike West nadal jest właścicielem, jej produkcja jest finansowana z własnych zasobów, produkty są na kluczowych rynkach dla najbardziej szanowanych i najlepiej sprzedających się produktów. Jego sukces to ciągły wysiłek, aby znaleźć nowe spojrzenie na jego produkty i odpowiedź na pytanie: gdzie i jak możemy dalej ulepszać nasze produkty? Mike, jesteśmy dla ciebie dobrzy, ruszajmy się. W kolekcjach tej marki znajdziemy zwłaszcza stroje z tłoczeniem technicznym, które docenią zwłaszcza snowboardziści i entuzjaści, którzy ogólnie lubią sporty zimowe. Na 686 projektów wpływa deskorolka, snowboard, ale także punk, rap lub jazz. Krótko mówiąc, idealna mieszanka, która nigdy nie będzie się nudzić.

PLN
California 686 urodził się w 1992 roku w kalifornijskim snowboardzie Mike West. W ciągu kilku lat udało mu się zbudować firmę produkującą najlepsze ubrania snowboardowe i firmę zdolną do konkurowania z największymi graczami na świecie. W 2006 roku wzbudził ten sam entuzjazm do produkcji mody ulicznej. Nawet po szesnastu latach Mike nie wysadził gazu i nadal może pochwalić się gigantyczną rzeszą fanów na całym świecie.