skarpety męskie Billabong
Nie może wydawać się na pierwszy rzut oka, ale wygodne skarpety męskie są podstawą dużej ilości aktywności i nieaktywności. Czy ruch w pracy, skateboardingu i dlatego aktywnego ruchu na pokładzie lub relaksujący odpoczynek, komfort jest zawsze na pierwszym miejscu. Skarpetki, jako takie, można podzielić na trzy podstawowe kategorie - pierwsza z nich to klasyczny skarpety, drugi mężczyzna kostki skarpety nadają się na lato, a trzecie i funkcjonalne skarpety męskie, które są zaprojektowane dla sportu, ponieważ często są one wyposażone we wzmocnione panele i składników antybakteryjnych.Oprócz Quiksilver i Rip Curl jest obecnie Billabong obecnie plasuje się wśród największych producentów produktów dla surferów i surferów. Oprócz typowych spodenkach kąpielowych (tj. Boradšortek), zanurzanie lub może neopren Billabong, ale skupia się na tradycyjnej odzieży. Dlatego możesz kupić kultowy wełniany sweter, plecaki, szorty, czapki i inne akcesoria. Istotnymi cechami marki jako takiej są wykorzystanie najlepszych materiałów i lojalność kultury surferów. Billabong rozpoczęła się w 1973 roku w spodenkach kąpielowych, który sam Gordon Sprzedawcy zaprojektowane i wykonane w domu i sprzedawał je do lokalnego surfowania shopům dzięki której dotrzeć do samych internautów. Szybko okazało się, że wytrzymałość jego szortów była kilkakrotnie wyższa od pozostałych. Kupiec dotarł do niej techniką potrójnego szwu. Fakt ten szybko Sprzedawcy krzyknął i zaczął szukać swoich zawodników, z których wielu przybyło pod Sprzedawcy sponsoringu skrzydła. W 80 lat, spodenki Billabong dostępne w całej Australii, w latach 90., to marka rozszerzyła się do Nowej Zelandii, Japonii i RPA. Na początku nowego tysiąclecia Billabong jest dostępny w większości krajów świata.

PLN
Surferzy nie mają żadnych znajomych marek niż Billabong. To było narodziny branży. Została założona w 1973 roku, kiedy została założona przez Gordona i Rena Merchants oraz w mieście Gold Coaste na południowym wschodzie Queensland. Słowo Billabong pochodzi z rodzimego języka australijskiego, aw tłumaczeniu oznacza martwe ramię cieku wodnego. Slogan marki jest nadal "Tylko surfer zna to uczucie!".