Diamond Supply Co.
Nick i Rick powoli, ale z pewnością udało się zbudować markę z szeroką gamą sprzętu deskorolkowego i akcesoriów (łożyska, śruby) i głównie odzieży. Baza fanów znalazła swoją markę dzięki interesującym projektom i pełnym zaangażowaniu w jakość produkcji. Diamond był nie tylko popularny wśród deskorolkowców, ale także wśród miłośników mody ulicznej. Przerwa nastąpiła w 2005 r., Kiedy Nicka zwróciła się do osób z Nike Skateboarding, aby zaprojektować dla nich swoją markę Nike SB Dunk. Szybko stali się jednym z najbardziej poszukiwanych butów. Rok później Diamond otworzył sklep firmowy w Los Angeles, a kilka lat później otworzył sklepy w San Francisco i Nowym Jorku. Obecnie współpracuje z wieloma artystami i dziesiątkami kolarzy, którzy współtworzą estetykę i autentyczność marki.

PLN
Diamond Supply Co. została założona w 1998 roku przez Mikołaja Tershaya (nick Nick Diamond). Na samym początku w jego małym jednopokojowym mieszkaniu w San Francisco było kilka urządzeń deskorolkowych stworzonych przez Nicka. W 2000 r. Nick przeprowadził się do Los Angeles, gdzie spotkał się z właścicielem lokalnego dystrybutora Ricka Howarda. To tutaj rozpoczęła się historia jednej z najbardziej udanych marek tego dnia.